|
Kitan kanssa Lahden vappu kehässä tänään Joskus mennään huipulle, joskus kerätään kokemusta – tänään oli jälkimmäisen vuoro. Ja se on ihan okei. Ja ehkä pieni keväinen vihjekin saatiin… olisi jo aika jättää talvivarustus pois kehästä ja vaihtaa kokonaan kesäkarvaan Mutta yksi asia pysyy aina samana – Kitan ihana luonne ja hyvä käytös, joista saa olla ylpeä joka kerta Kiitos Pinja esittämisestä Tuloksena tänään H, mutta tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Jokainen näyttely on oppimiskokemus, ja me jatketaan treeniä hymyssä suin kohti seuraavia kehiä!
0 Comments
|